logo

Skutecznie pomagamy

wygrać wybory promować idee budować społeczność w internecie

wygrać wybory promować idee budować społeczność
w internecie

Łączymy unikalne doświadczenie w komunikacji zdobyte w wielkiej polityce, NGO i kampaniach społecznych ze światem algorytmów, danych i sztucznej inteligencji. To połączenie pozwala naszym Klientom komunikować się w sposób nowatorski, angażujący i precyzyjny oraz skutecznie wpływać na narrację w internecie.

O nas

Big Data 4 Leaders to więcej niż agencja marketingu internetowego. Doświadczenie w realizacji kampanii zdobywaliśmy w najbardziej dynamicznymi wymagającym środowisku – profesjonalnym zapleczu polityki na szczeblu centralnym w Polsce. Teraz z powodzeniem przekładamy je na projekty dla biznesu, organizacji pozarządowych i osób publicznych.

Realizowaliśmy także z sukcesami kilkadziesiąt projektów internetowych i doradczych dla czołowych polityków, samorządowców, organizacji pozarządowych, organizacji branżowych, ogólnopolskich kongresów oraz biznesu.

Specjalizujemy się w kampaniach digitalowych szytych na miarę. Zadbamy o cały proces. Zanim przystąpimy do pracy, zbieramy i analizujemy wszystkie dostępne dane. Następnie przygotowujemy strategię komunikacji opartą o przeanalizowane dane i nasze doświadczenie, aby oferowane rozwiązanie było dopasowane do wyzwań konkretnego biznesu lub organizacji. Nie oferujemy szablonowych rozwiązań dla setek klientów, a szyte na miarę rozwiązania dla wybranych.

DLA POLITYCZEk i POLITYKÓW

Zespół Big Data 4 Leaders był zaangażowany we wsparcie kandydatów opozycji demokratycznej w wyborach do Sejmu i Senatu

Z dumą możemy ogłosić, że mieliśmy wkład w imponujący sukces, którym dla Polski były październikowe wybory. Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę w budowie Polski demokratycznej i europejskiej.

89%

Naszych klientów weszło do Sejmu i Senatu

32 mln

wyświetleń filmów Klientów na TikToku w okresie kampanii wyborczej

22 mln

wyświetleń rolek na kontach Instagram naszych Klientów w okresie kampanii wyborczej 

Strategia i doradztwo polityczne

  • opracujemy strategię skutecznej komunikacji w internecie, która będzie wspierać Twoje cele polityczne i wizerunkowe
  • oferujemy doradztwo polityczne – w zakresie kampanii wyborczych, sytuacji kryzysowych, promocji konkretnych idei czy rozwoju marki osobistej
  • przeprowadzimy szkolenia dla Ciebie i Twojego zespołu

Analizy

  • przeprowadzimy audyt dotychczasowej komunikacji internetowej
  • przygotujemy analizy okręgu wyborczego w aspekcie politycznym, geograficznym, demograficznym czy otoczenia konkurencyjnego
  • prowadzimy monitoring mediów i internetu w ważnych dla Ciebie kwestiach
  • projektujemy i zamawiamy badania opinii publicznej

Social media

  • stworzymy dla Ciebie nowoczesne i angażujące treści w formie krótkich wideo, dzięki którym szybko wyróżnisz się na platformach takich jak TikTok, Instagram czy YouTube
  • tworzymy także treści oparte o tekst, grafiki, czy animacje – na platformy takie jak Facebook, Instagram czy X (Twitter)
  • współpracujemy w formule moderacji wybranego kanału (zwykle TikTok lub Instagram) lub kompleksowej usługi 5 w 1, w której przejmujemy odpowiedzialność za całą Twoją obecność w social media
  • przeprowadzimy precyzyjne kampanie płatne kierowane do grup odbiorców, na których najbardziej Ci zależy

Zaangażowane społeczności

  • stworzymy i zarządzimy dużymi bazami danych sympatyków zrzeszonych wokół Ciebie lub Twojej organizacji
  • poprowadzimy spersonalizowaną i angażującą komunikację do Twoich sympatyków wykorzystując e-mail marketing i marketing automation
  • zbierzemy pieniądze na Twoją działalność w kampaniach crowdfundingowych
  • uruchomimy potencjał Twoich najwierniejszych sympatyków, angażując ich w wolontariat i działania aktywistyczne

STRONY WWW​

  • tworzymy nowoczesne strony internetowe: od stron wizytówkowych, przez strony kampanii tematycznych, aż po rozbudowane portale informacyjne
  • rozwijamy autorską platformę do zbiórek pieniędzy w internecie umożliwiająca integrację z dowolnym operatorem płatności, wpłaty cykliczne i zbiórki projektowe, przez którą dla naszych Klientów zebraliśmy już ponad 20 mln zł
  • zadbamy o Twoją widoczność – przez kampanie Google Ads i pozycjonowanie

Wywieranie wpływu

  • przygotujemy kampanie łączące świat online z offline w ważnych dla Ciebie kwestiach
  • dotrzemy z Twoim przekazem do mediów ogólnopolskich i lokalnych
  • pomożemy Ci w networkingu, pozycjonowaniu się na wydarzeniach biznesowych i politycznych oraz budowaniu sojuszy

W mediach

Komentujemy w mediach i na konferencjach tematy związane z marketingiem internetowym oraz kampaniami wyborczymi w Polsce i zagranicą. Poniżej przedstawiamy wybrane publikacje i wystąpienia z ostatnich tygodni:

Podcast

„Głosy z internetu” to podcast, w którym rozmawiamy o tym, jak internet i technologia zmieniają biznes, życie polityczne i społeczne, oraz nas samych. Dzielimy się naszym doświadczeniem, wiedzą i pomysłami. Monitorujemy trendy. Wraz z najlepszymi ekspertami i ekspertkami pokazujemy, jak odnosić sukcesy w tej dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Najnowsze odcinki znajdziesz zawsze na naszej stronie, a także w najpopularniejszych serwisach podcastowych: Spotify, Apple i Google Podcasts (w pole wyszukiwarki swojej aplikacji wpisz BD4L).

Głosy z internetu
Głosy z internetu
AI i emocje: jak sztuczna inteligencja może nam pomóc badać emocje w wystąpieniach publicznych?
/

Zespół zarządzający

Doradca, strateg, zamieniający dane i analizy w skuteczne rozwiązania. Posiada kilkanaście lat interdyscyplinarnego doświadczenia z pracy z osobami publicznymi, budowania i rozwoju organizacji oraz marketingu internetowego. Miał bezpośredni udział w sukcesach trzech największych kampanii crowdfundingowych w historii polskiej polityki. Dawniej współzałożyciel Nowoczesnej, gdzie m.in. organizował pracę sztabu ogólnopolskiego w kampanii parlamentarnej w 2015 roku, zarządzał internetową społecznością sympatyków oraz kreował bieżącą agendę polityczną. Jeszcze dawniej m. in. przez 5 lat pracował z prof. Leszkiem Balcerowiczem w Fundacji FOR, gdzie odpowiadał za rozwój organizacji. Z wykształcenia ekonomista, absolwent SGH oraz programu Atlas Think Tank MBA. Ukończył także międzynarodowe szkolenia z wykorzystania big data: How to Win: Using Data For Political Strategy and Implementation oraz serii warsztatów Training and Networking Seminar for ALDE Data Officers.

Kontakt: mateusz.sabat@bd4l.pl

Ekspertka ds. komunikacji i PR. Od ponad 12 lat doradza firmom oraz podmiotom prywatnym, w tym m.in. przedstawicielom dużego biznesu i politykom w budowaniu oraz umacnianiu wizerunku publicznego. Specjalizuje się w personal brandingu i komunikacji kryzysowej. Wspiera również firmy w budowaniu skutecznej komunikacji wewnętrznej. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. przy współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi NGO w Polsce, agencjami PR specjalizującymi się w komunikacji korporacyjnej dla spółek międzynarodowych, a także w polskim Parlamencie. Z wykształcenia prawnik i politolog. Obecnie realizuje program Executive MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. W BD4L odpowiedzialna za budowę strategii komunikacji, relacje z Klientami i mediami, a także team building. 

 

Kontakt: anna.stypa@bd4l.pl

Łukasz Dąbroś

Analityk, konsultant, badacz trendów. Z ciągów danych potrafi wyciągnąć kilka kluczowych wniosków i zależności, które dają przewagę. Pracował w profesjonalnym zapleczu kilku ogólnopolskich kampanii wyborczych oraz start-upów politycznych. Wcześniej przez wiele lat realizował międzynarodowe projekty akademickie, projekty dla organizacji pozarządowych a także sektora prywatnego. Jest doktorantem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie zainteresowanym naukowo politykami publicznymi i modelowaniem danych. Ukończył międzynarodowe szkolenia z wykorzystania danych w kampaniach: Campaigning in a Data–driven World organizowane przez ELF oraz ALDE Geek Retreat – Berlin.

Kontakt: lukasz.dabros@bd4l.pl

Kontakt