logo

Skutecznie pomagamy

wygrać wybory promować idee budować społeczność w internecie

wygrać wybory promować idee budować społeczność
w internecie

Łączymy unikalne doświadczenie w komunikacji zdobyte w wielkiej polityce, NGO i kampaniach społecznych ze światem algorytmów, danych i sztucznej inteligencji. To połączenie pozwala naszym Klientom komunikować się w sposób nowatorski, angażujący i precyzyjny oraz skutecznie wpływać na narrację w internecie.

O nas

Big Data 4 Leaders to więcej niż agencja marketingu internetowego. Doświadczenie w realizacji kampanii zdobywaliśmy w najbardziej dynamicznymi wymagającym środowisku – profesjonalnym zapleczu polityki na szczeblu centralnym w Polsce. Teraz z powodzeniem przekładamy je na projekty dla biznesu, organizacji pozarządowych i osób publicznych.

Realizowaliśmy także z sukcesami kilkadziesiąt projektów internetowych i doradczych dla czołowych polityków, samorządowców, organizacji pozarządowych, organizacji branżowych, ogólnopolskich kongresów oraz biznesu.

Specjalizujemy się w kampaniach digitalowych szytych na miarę. Zadbamy o cały proces. Zanim przystąpimy do pracy, zbieramy i analizujemy wszystkie dostępne dane. Następnie przygotowujemy strategię komunikacji opartą o przeanalizowane dane i nasze doświadczenie, aby oferowane rozwiązanie było dopasowane do wyzwań konkretnego biznesu lub organizacji. Nie oferujemy szablonowych rozwiązań dla setek klientów, a szyte na miarę rozwiązania dla wybranych.

DLA POLITYCZEk i POLITYKÓW

Zespół Big Data 4 Leaders był zaangażowany we wsparcie kandydatów opozycji demokratycznej w wyborach do Sejmu i Senatu

Z dumą możemy ogłosić, że mieliśmy wkład w imponujący sukces, którym dla Polski były październikowe wybory. Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę w budowie Polski demokratycznej i europejskiej.

89%

Naszych klientów weszło do Sejmu i Senatu

32 mln

wyświetleń filmów Klientów na TikToku w okresie kampanii wyborczej

22 mln

wyświetleń rolek na kontach Instagram naszych Klientów w okresie kampanii wyborczej 

Strategia i doradztwo polityczne

  • opracujemy strategię skutecznej komunikacji w internecie, która będzie wspierać Twoje cele polityczne i wizerunkowe
  • oferujemy doradztwo polityczne – w zakresie kampanii wyborczych, sytuacji kryzysowych, promocji konkretnych idei czy rozwoju marki osobistej
  • przeprowadzimy szkolenia dla Ciebie i Twojego zespołu

Analizy

  • przeprowadzimy audyt dotychczasowej komunikacji internetowej
  • przygotujemy analizy okręgu wyborczego w aspekcie politycznym, geograficznym, demograficznym czy otoczenia konkurencyjnego
  • prowadzimy monitoring mediów i internetu w ważnych dla Ciebie kwestiach
  • projektujemy i zamawiamy badania opinii publicznej

Social media

  • stworzymy dla Ciebie nowoczesne i angażujące treści w formie krótkich wideo, dzięki którym szybko wyróżnisz się na platformach takich jak TikTok, Instagram czy YouTube
  • tworzymy także treści oparte o tekst, grafiki, czy animacje – na platformy takie jak Facebook, Instagram czy X (Twitter)
  • współpracujemy w formule moderacji wybranego kanału (zwykle TikTok lub Instagram) lub kompleksowej usługi 5 w 1, w której przejmujemy odpowiedzialność za całą Twoją obecność w social media
  • przeprowadzimy precyzyjne kampanie płatne kierowane do grup odbiorców, na których najbardziej Ci zależy

Zaangażowane społeczności

  • stworzymy i zarządzimy dużymi bazami danych sympatyków zrzeszonych wokół Ciebie lub Twojej organizacji
  • poprowadzimy spersonalizowaną i angażującą komunikację do Twoich sympatyków wykorzystując e-mail marketing i marketing automation
  • zbierzemy pieniądze na Twoją działalność w kampaniach crowdfundingowych
  • uruchomimy potencjał Twoich najwierniejszych sympatyków, angażując ich w wolontariat i działania aktywistyczne

STRONY WWW​

  • tworzymy nowoczesne strony internetowe: od stron wizytówkowych, przez strony kampanii tematycznych, aż po rozbudowane portale informacyjne
  • rozwijamy autorską platformę do zbiórek pieniędzy w internecie umożliwiająca integrację z dowolnym operatorem płatności, wpłaty cykliczne i zbiórki projektowe, przez którą dla naszych Klientów zebraliśmy już ponad 20 mln zł
  • zadbamy o Twoją widoczność – przez kampanie Google Ads i pozycjonowanie

Wywieranie wpływu

  • przygotujemy kampanie łączące świat online z offline w ważnych dla Ciebie kwestiach
  • dotrzemy z Twoim przekazem do mediów ogólnopolskich i lokalnych
  • pomożemy Ci w networkingu, pozycjonowaniu się na wydarzeniach biznesowych i politycznych oraz budowaniu sojuszy

W mediach

Komentujemy w mediach i na konferencjach tematy związane z marketingiem internetowym oraz kampaniami wyborczymi w Polsce i zagranicą. Poniżej przedstawiamy wybrane publikacje i wystąpienia z ostatnich tygodni:

Wywiad Mateusza Sabata dla Well.pl

Jak natomiast wygląda sytuacja kobiet na rynku pracy? Okazuje się, że wciąż daleko nam do pełnej równości płci, mimo że sytuacja systematycznie się poprawia. Mateusz Sabat opowiedział, z czym obecnie borykają się kobiety w biznesie i co jeszcze jest do zrobienia.

Czytaj więcej »

Podcast

„Głosy z internetu” to podcast, w którym rozmawiamy o tym, jak internet i technologia zmieniają biznes, życie polityczne i społeczne, oraz nas samych. Dzielimy się naszym doświadczeniem, wiedzą i pomysłami. Monitorujemy trendy. Wraz z najlepszymi ekspertami i ekspertkami pokazujemy, jak odnosić sukcesy w tej dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Najnowsze odcinki znajdziesz zawsze na naszej stronie, a także w najpopularniejszych serwisach podcastowych: Spotify, Apple i Google Podcasts (w pole wyszukiwarki swojej aplikacji wpisz BD4L).

Głosy z internetu
Głosy z internetu
AI i emocje: jak sztuczna inteligencja może nam pomóc badać emocje w wystąpieniach publicznych?
/

Zespół zarządzający

Doradca, strateg, zamieniający dane i analizy w skuteczne rozwiązania. Posiada kilkanaście lat interdyscyplinarnego doświadczenia z pracy z osobami publicznymi, budowania i rozwoju organizacji oraz marketingu internetowego. Miał bezpośredni udział w sukcesach trzech największych kampanii crowdfundingowych w historii polskiej polityki. Dawniej współzałożyciel Nowoczesnej, gdzie m.in. organizował pracę sztabu ogólnopolskiego w kampanii parlamentarnej w 2015 roku, zarządzał internetową społecznością sympatyków oraz kreował bieżącą agendę polityczną. Jeszcze dawniej m. in. przez 5 lat pracował z prof. Leszkiem Balcerowiczem w Fundacji FOR, gdzie odpowiadał za rozwój organizacji. Z wykształcenia ekonomista, absolwent SGH oraz programu Atlas Think Tank MBA. Ukończył także międzynarodowe szkolenia z wykorzystania big data: How to Win: Using Data For Political Strategy and Implementation oraz serii warsztatów Training and Networking Seminar for ALDE Data Officers.

Kontakt: mateusz.sabat@bd4l.pl

Ekspertka ds. komunikacji i PR. Od ponad 12 lat doradza firmom oraz podmiotom prywatnym, w tym m.in. przedstawicielom dużego biznesu i politykom w budowaniu oraz umacnianiu wizerunku publicznego. Specjalizuje się w personal brandingu i komunikacji kryzysowej. Wspiera również firmy w budowaniu skutecznej komunikacji wewnętrznej. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. przy współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi NGO w Polsce, agencjami PR specjalizującymi się w komunikacji korporacyjnej dla spółek międzynarodowych, a także w polskim Parlamencie. Z wykształcenia prawnik i politolog. Obecnie realizuje program Executive MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. W BD4L odpowiedzialna za budowę strategii komunikacji, relacje z Klientami i mediami, a także team building. 

 

Kontakt: anna.stypa@bd4l.pl

Łukasz Dąbroś

Analityk, konsultant, badacz trendów. Z ciągów danych potrafi wyciągnąć kilka kluczowych wniosków i zależności, które dają przewagę. Pracował w profesjonalnym zapleczu kilku ogólnopolskich kampanii wyborczych oraz start-upów politycznych. Wcześniej przez wiele lat realizował międzynarodowe projekty akademickie, projekty dla organizacji pozarządowych a także sektora prywatnego. Jest doktorantem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie zainteresowanym naukowo politykami publicznymi i modelowaniem danych. Ukończył międzynarodowe szkolenia z wykorzystania danych w kampaniach: Campaigning in a Data–driven World organizowane przez ELF oraz ALDE Geek Retreat – Berlin.

Kontakt: lukasz.dabros@bd4l.pl

Kontakt