W czwartym odcinku podcastu rozmawiamy o przedstawicielach tzw. pokolenia Z (urodzeni między 1995 a 2010). „Zetki” są naszymi współpracownikami, grupą docelową naszych klientów, a także – w przypadku Łukasza – studentami z prowadzonych przez niego grup ćwiczeniowych. Korzystając z okazji narzekamy więc na dzisiejszą młodzież (troszkę), a także ją chwalimy (to znacznie częściej).
W naszej audycji patrzymy na tzw. generację Z jak na klientów, pracowników, a także wyborców i społeczników (bo naszą specjalnością jest budowanie społeczności oraz marketing polityczny). Na podstawie zarówno naszej wiedzy i doświadczeń osobistych, jak i dostępnych danych oraz publikacji odpowiadamy na pytanie, w jaki sposób przedsiębiorstwa, ruchy społeczne czy partie polityczne powinny komunikować się z „zetkami”. Zastanawiamy się także nad doświadczeniami pokoleniowymi oraz wartościami, które ukształtowały „dzisiejszą młodzież” i porównujemy je z doświadczeniami poprzedniego młodego pokolenia, czyli milenialsów.
Ze względu na tematykę wydania pozwoliliśmy sobie też na kilka wspomnień osobistych z cyklu #ZetkiNieZnajo.