Głosy z Internetu

Gen Z: kim są dzisiejsi młodzi jako konsumenci, pracownicy i wyborcy?

W czwartym odcinku podcastu rozmawiamy o przedstawicielach tzw. pokolenia Z (urodzeni między 1995 a 2010). „Zetki” są naszymi współpracownikami, grupą docelową naszych klientów, a także – w przypadku Łukasza – studentami z prowadzonych przez niego grup ćwiczeniowych. Korzystając z okazji narzekamy więc na dzisiejszą młodzież (troszkę), a także ją chwalimy (to znacznie częściej).

W naszej audycji patrzymy na tzw. generację Z jak na klientów, pracowników, a także wyborców i społeczników (bo naszą specjalnością jest budowanie społeczności oraz marketing polityczny). Na podstawie zarówno naszej wiedzy i doświadczeń osobistych, jak i dostępnych danych oraz publikacji odpowiadamy na pytanie, w jaki sposób przedsiębiorstwa, ruchy społeczne czy partie polityczne powinny komunikować się z „zetkami”. Zastanawiamy się także nad doświadczeniami pokoleniowymi oraz wartościami, które ukształtowały „dzisiejszą młodzież” i porównujemy je z doświadczeniami poprzedniego młodego pokolenia, czyli milenialsów.

Ze względu na tematykę wydania pozwoliliśmy sobie też na kilka wspomnień osobistych z cyklu #ZetkiNieZnajo.

Zapraszamy do wysłuchania odcinka:

Głosy z internetu
Głosy z internetu
Gen Z: kim są dzisiejsi młodzi jako konsumenci, pracownicy i wyborcy?
/
Możesz nasz słuchać także na popularnych platformach podcastowych:

Kontakt

Planujesz kampanię w  internecie dla siebie, swojej firmy lub organizacji? Chcesz rozwinąć swoją komunikację online swojego biznesu lub organizacji? Dotychczasowe działania w internecie nie przyniosły zakładanych efektów?

  • Planujesz kampanię w internecie dla siebie, swojej firmy lub organizacji?
  • Chcesz rozwinąć swoją komunikację online swojego biznesu lub organizacji?
  • Dotychczasowe działania w internecie nie przyniosły zakładanych efektów?

Zacznijmy działać!